Parteneriatele strategice – conditie esentiala pentru dezvoltarea sustenabila a unui business

Publicat la data de 15 Iulie 2019
Premium Chauffeur Drive Italian Chamber of Commerce partnership

In mediul de afaceri in care activam – dinamic, volatil si impredictibil – goana dupa clienti este o provocare majora si de multe ori poti pierde din vedere imaginea de ansamblu sau aspectele cu adevarat importante pentru business-ul tau. In acest context se intampla sa alergi dupa foarte multi iepurasi si ii ratezi pe toti, irosind timp/bani/efort care pot fi canalizate catre actiuni cu impact. Din nefericire pentru multi antreprenori, momentul in care realizeaza ca au adoptat o modalitate haotica de a targeta clienti este prea tarziu, au imprumutat sume importante pentru a finanta aceste actiuni urmare a carora nu vad rezultate palpabile, iar business-ul este deja in picaj.

O varianta ofertanta pentru actiuni de marketing cu eficienta ridicata este reprezentata de parteneriatele strategice cu organizatii de business – camere de comert, birouri locale ale institutiilor internationale, patronate si orice alte categorii de “umbrele” sub care isi desfasoara activitatea membri din aceeasi zona geografica, acelasi domeniu de activitate sau cu interese comune. Pe aceasta cale castigi acces la o baza extinsa si relativ omogena de potentiali clienti pur si simplu incheind un parteneriat cu organizatia respectiva si oferind conditii comerciale preferentiale pentru membrii acesteia.

Ca un exemplu de buna pactica, Premium Chauffeur Drive a semnat o conventie cu Camera Italiana de Comert in Romania in baza caruia acorda membrilor organizatiei discount de 10-15% din preturile standard pentru inchirieri de masini cu sofer. Cu toate ca aceasta reducere diminueaza marja de profit, volumul de comenzi asigurat de membrii camerei au facut aceasta colaborare eficienta, in sensul in care raportul efect versus efort a fost evaluat ca fiind foarte bun pentru compania noastra.

Intentionam sa extindem parteneriatele cu alte organizatii de afaceri si am initiat deja discutii in aceasta directie, managementul nostru avand convingerea ca aceasta reprezinta o maniera eficienta si sustenabila de a duce compania la urmatorul nivel atat din punct de vedere al cifrei de afaceri cat si al reputatiei pe piata.

In orice domeniu ti-ai desfasura activitatea ar trebui sa iei in calcul creionarea unei strategii de a aborda asociatiile de business pentru o colaborare care iti poate aduce beneficii reale pe termen lung!

Doresc sa fiu contactat prin

Alte articole interesante

Lucrezi în turism? Creează o experienta completa pentru clienții tăi!

Lucrezi în turism? Creează o experienta completa pentru clienții tăi!
Când vine vorba de servicii de cazare, fie ca discutăm despre hoteluri, pensiuni, apartamente sau orice alt tip de facilitate, principala preocupare a managementului, gazdelor și personalului angajat este sa ofere condiții impecabile oaspeților. De la aspectul general al camerei, rapiditatea cu care se poate rezerva, interacțiunea cu persoanele din front office, serviciile de curățenie, așternuturi, prosoape și multe alte detalii - totul trebuie sa fie perfect!

De ce sa alegi un “chauffeur drive service” in dauna alternativelor mai economice?

Confortul tau – responsabilitatea noastra!
De ce sa alegi un “chauffeur drive service” in dauna alternativelor mai economice? Suntem intrebati de multe ori in cadrul discutiilor cu potentiali clienti care sunt avantajele unui “chauffeur drive service”, de ce ar apela o persoana sau companie la serviciile noastre si ar plati o suma mai mare prin comparatie cu tarifele practicate de companiile de taxi, ridesharing, inchiriere auto sau alte alternative de transport.  Ne-am gandit ca un articol in acest sens i-ar lamuri pe cei interesati si am incercat sa schitam o analiza cost-beneficiu pentru o astfel de alegere.

Sistemul de management al calitatii – un plus pentru companie sau doar “hartogaraie”?

Sistemul de management al calitatii
Este o dilema pe care probabil o au multe organizatii care exploreaza ideea de a implementa si certifica un sistem de management al calitatii. Un astfel de proces vine la pachet cu eforturi financiare (costurile aferente implementarii si certificarii), timp alocat din partea tuturor angajatilor organizatiei indiferent de nivel, o munca sustinuta, aspecte mai putin placute care vor iesi la iveala si vor necesita corectii…un adevarat tur de forta. Intrebarea este: ce gasim la celalalt capat…